The making of ‘Horen,zien,zwijgen.’

7 Okt

Mijn idee ontstond omdat ik vroeger altijd 3 beeldjes van aapjes op mijn kamer had, van horen,zien,zwijgen. En ik daardoor erop kwam om er mijn eigen vertaling aan te geven.

Eerst ben ik gaan experimenteren,of ik mijn pose van dichtbij of van veraf wou fotograferen.
En of de plaats waar ik mijn foto’s gemaakt heb wel goed belicht waren.
Toen heb ik met oog potlood mijn vader op mijn handen en armen laten tekenen, en zo heb ik mijn foto’s gemaakt.

Hierna ben ik mijn foto programma ‘picasa’ effecten gaan toevoegen aan mijn foto’s.
En zo is fotoserie ‘Horen,zien,zwijgen’  ontstaan.

Geef een reactie

